Kdy nás můžete kontaktovat?
- pondělí až pátek od 8:00 do 16:30
- jestliže si chcete objednat zboží, znát jeho dostupnost nebo cenu
- jestliže potřebujete zjistit stav vaší objednávky
- jestliže chcete reklamovat zboží či dodání
Co se děje s vaší objednávkou?
Objednávka je neprodleně zadána do systému. Potvrzení objednávky, které obsahuje katalogové číslo, popis zboží, předpokládaný termín dodání a cenu, je e-mailem zasláno zákazníkovi.
Jestliže je zboží na skladě, je odesláno následující pracovní den. Z důvodu zachování skladovacích podmínek neexpedujeme zboží poslední pracovní den v týdnu. Pokud zboží na skladě není, bude předpokládaný termín dodání uveden v potvrzení objednávky.
Doprava a převzetí zboží
Při přebírání zásilky od dopravce zkontrolujte, prosím, počet balíků s dodacím listem a zda není obal poškozen. V případě jakéhokoliv poškození zásilky (např. rozlepení, protržení, promáčení apod.) zboží nepřebírejte, nebo jej převezměte s výhradou a vyžádejte si od přepravce škodní protokol. Zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné fólie. Pokud po rozbalení zjistíte poškození zboží, neprodleně nás kontaktujte.