Modernizovaný helpdesk

 

 

 

Vážený zákazníku,


aktuálně naše společnost připravuje spuštění modernizovaného servisního helpdesku pro své uživatele. Nová technologie umožňuje řešit problémy se ztracenými hovory, případně s tím, že se uživatel nemůže dovolat. Jedná se o vylepšenou verzi nástroje pro komunikaci se zákazníkem, která přináší usnadnění a urychlení komunikace, včetně automatické registrace požadavku v systému.


Pro aktivní využití nových funkcí bude třeba mít připravené tzv. „referenční číslo analyzátoru“, které je vytištěné na štítku přístroje a toto číslo na základě výzvy zadat na začátku hovoru. V případě, že takový štítek na přístroji Beckman Coulter nemáte, můžete si jej vyžádat emailem na servis.cz@beckman.com. Pokud z nějakého důvodu nebudete moci referenční číslo zadat (např. technické problémy) nebo systém Vaše referenční číslo nerozpozná, budete přesměrováni na manuální rozcestník dle produktové řady. 

Tato služba bude spuštěna od 10.1.2022 a my věříme, že tímto novým helpdeskem budeme moci mnohem rychleji a efektivněji reagovat a řešit Vaše problémy či případné dotazy.


S přáním hezkého dne,
Servisní podpora firmy Beckman Coulter