Česko

Slovensko

+420 603 435 429

cas.cz@beckman.com

 

+421 220 903 900

fax:  +421 220 903 939

cas.sk@beckman.com

 

 

Lucie Baštová

+420 732 209 426

lbastova@beckman.com

Jana Bugyíková

+421 220 903 944

jbugyikova@beckman.com

   

Klára Fabiánová

+420 739 634 751

kfabianova@beckman.com

Alena Hanusová

+421 220 903 955

ahanusova@beckman.com

   

Alena Kunzfeldová

+420 732 838 632

akunzfeldova@beckman.com

 
   

Lenka Hamouzová

+420 732 203 391

lhamouzova@beckman.com

 
   
   

 

 

Kdy nás můžete kontaktovat?

  • pondělí až pátek od 8:00 do 16:30
  • jestliže si chcete objednat zboží, znát jeho dostupnost nebo cenu
  • jestliže potřebujete zjistit stav vaší objednávky
  • jestliže chcete reklamovat zboží či dodání

 

Co se děje s vaší objednávkou?

Objednávka je neprodleně zadána do systému. Potvrzení objednávky, které  obsahuje katalogové číslo, popis zboží, předpokládaný termín dodání a cenu, je e-mailem zasláno zákazníkovi.
Jestliže je zboží na skladě, je odesláno následující pracovní den. Z důvodu zachování skladovacích podmínek neexpedujeme zboží poslední pracovní den v týdnu. Pokud zboží na skladě není, bude předpokládaný termín dodání uveden v potvrzení objednávky.

 

Doprava a převzetí zboží

Při přebírání zásilky od dopravce zkontrolujte, prosím, počet balíků s dodacím listem a zda není obal poškozen. V případě jakéhokoliv poškození zásilky (např. rozlepení, protržení, promáčení apod.) zboží nepřebírejte, nebo jej převezměte s výhradou a vyžádejte si od přepravce škodní protokol. Zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné fólie. Pokud po rozbalení zjistíte poškození zboží, neprodleně nás kontaktujte.