Servisní oznámení

 

 

 

Vážený zákazníku,


V návaznosti na naši dlouhodobou snahu o zlepšování kvality služeb si Vás dovolujeme seznámit se změnami na lince technické podpory v souvislosti s přechodem na moderní technologii využívající cloudové řešení firmy Ring Central. Součástí přechodu na nový systém je rozšířený rozcestník pro volbu požadované podpory produktových řad. Tím bude zajištěna přesnější distribuce hovorů mezi jednotlivými operátory linky technické podpory.


V pracovní době Call Centra bude zavedena čekající fronta a pokud budou všichni naši operátoři hovořit, budete mít možnost zanechat zprávu ve hlasové schránce, která bude okamžitě doručena operátorům. Mimo pracovní dobu Call Centra budete nadále spojováni se službu konajícím servisním technikem, či budete mít možnost zanechat zprávu ve hlasové schránce stejným způsobem jako v pracovní době. Jedná se o součást naší dlouhodobé strategie stále vylepšovat dostupnost a kvalitu našich služeb. Věříme, že s novým řešením, které začne fungovat od 1.7.2020 7:00 tak budeme moci rychleji a efektivněji reagovat a řešit vaše problémy či případné dotazy.


S přáním hezkého dne,
Servisní podpora firmy Beckman Coulter